اهورا جاناهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

اهوراي بي همتاي ما

یلدای آریایی

1395/10/1 18:19
نویسنده : مامان فريبا
2,060 بازدید
اشتراک گذاری

سومین یلدای قشنگت رو به شیرینی و شادی خونه ی مامان بزرگی برپا کردیم, با حضور خاله شهلای دوست داشتنی و خاندان باحال و نازنینش. کلی با ناناجون و آوای دوست داشتنی بازی کردین و رقص و پایکوبی. حتی پسرخاله یاسر هم به بازی گرفتین و کلی واسه تون انرژی گذاشت طفلی. 

امسال از اوایل آذر ماه متوجه شدم یکی از مراکز پرورش خلاقیت کودک کرمان قصد داره جشن یلدا برپا کنه و فراخوان ثبت نام داده. تا متوجه بشم, ظرفیت تکمیل شده بود ولی از اونجا که متقاضیان خیلی زیاد بودن لطف کردن و در دو نوبت جشن رو برپا کردن. وقتی برای جشن یلدای خانه ی کودک و خلاقیت آریای کرمان ثبت نامت کردم, همه ی قصدم این بود حالا که هنوز نمیتونی بری مهدکودک, کنار دوستای همسن و سال و کم و بیش بزرگتر و کوچیکترت این آیین زیبا رو بشناسی و پاس بداری. تا بهت میگفتم بریم جشن یلدا, میگفتی نه, تولد منه! ای جونم که هنوز توی حال و هوای تولدتی.

جشن یلدای خانه ی آریا, غروب پنجشنبه ۲۵ آذرماه ترتیب داده شده بود. با اینکه از خواب ناز کشوندمت بیرون و با کلی گریه زاری و اکراه لباس پوشیدی بریم, طولی نکشید که در حال و هوای جشن غرق شدی, البته سرسره ها و ماهی تعادلی بازی های پیش از جشن هم توی باز شدن یخ و برگردوندن انرژیت بی تأثیر نبود. فکر کنم از همه بیشتر از پایکوبی و بپر بپر و بعدشم از گاز زدن برش های هندونه لذت بردی. در وصف عشق تو به هندونه و انار کتابها باید نوشت آلبالوی من!

اونجا انواع و اقسام نگاههای مامانا رو به خودم مشاهده کردم, اما چیزی که توی اکثر نگاهاشون خوندم تحسین و خداقوت و انرژی مثبت بود. مخصوصا کادر مهربون خانه ی آریا که همه شون یه عالمه انرژی خوب و مثبت بهم دادن و کلی کمکم کردن. مامان سه بچه بودن توی این دوره و زمونه انگار یه پدیده ی خیلی نادره که هر چی بیشتر پیش میره بیشتر نمایونم میشه. برای تو و خواهر برادر عزیزت هر چه بیشتر شادمانگی و تندرستی آرزو میکنم پسرکم. نمیدونی مامان چقدر دوست داره, میدونی؟!

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان ويهان جون
4 دی 95 9:47
اهورا جونم هرچند تو وبلاگ خواهري (نيرواناي عزيز) پيام تبريك جشن يلدا رو به سه تايي تون گفتم ولي تو شيرين پسر جداگانه تبريك داري گلكم آرزو ميكنم يلداهاي زيادي رو به شادي به سر كني
مامان فريبا
پاسخ
قربونت برم خاله ی بامعرفتم خیلی لطف داری. هوار تا میبوسمت
مامان زينب
7 دی 95 10:29
يلدات مبارك عشق خاله. جووونم كه چه خوشكل دست نيروانا رو گرفتي عزيزكم. دوست دارم.
مامان فريبا
پاسخ
قربونت خاله زینب عزیزم. منم خیلی دوستون دارم