اهورا جاناهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

اهوراي بي همتاي ما

آتیش پاره

1396/1/30 10:16
نویسنده : مامان فريبا
1,841 بازدید
اشتراک گذاری

سوار روروئک مزدا بودی - که از نیروانا به ارث رسیده و الانم بجای مزدا تو همه ش ازش استفاده میکنی و مث ماشین هی به در و دیوار و دست و پا و پشت ما میکوبونی. منم تازه از اداره رسیده بودم خونه و میخواستم تلافی اون مدتی که خونه نبودم رو حسابی با بازی کردن و بالا بردن شور و هیجانتون دربیارم. شروع کردم از روی تو پریدن و تو هم خوشت اومد، مزدام زد به خنده. دیگه راهش رو پیدا کردم، هی تو با روروئک میدویدی سمتم و منم از روت می پریدم و می رفتم اون سمت اتاق و جیغ و خنده ی تو و مزدا بهوا میرفت و دوباره از نو. که یهو این وسط در اومدی که

" مامان مثلاً من آتیشم"

[چهارشنبه سوری رو برات تداعی کرده بود این پریدنای من از روت، ناقلا!]

شب که برای بابا حامد تعریف کردم گفت نه اهورا تو آتیش نیستی، تو آتیش پاره ای!

 

پسندها (5)

نظرات (1)

مامان علی خوشتیپ و مش حسین آقا
12 اردیبهشت 96 12:09
ای جانممم پسر باهوش و قشمگ.ماشاالله
مامان فريبا
پاسخ
مرامتو ساراجونم. عاشقتیم