اهورا جاناهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

اهوراي بي همتاي ما

شیربچه ی مدرسه طبیعت بابامسعود

1397/2/18 15:18
نویسنده : مامان فريبا
2,308 بازدید
اشتراک گذاری

اگه تو تنها شیربچه ی مدرسه طبیعت بابامسعود نباشی قطعاً یکی از اونها هستی اهورای من! تو که از روز آغاز به کار مدرسه، همراه من و بابا و نیروانا قدم به دامانش گذاشتی و با وجودی که کوچیکترین عضوش بودی پا به پای بچه های بزرگتر دویدی و بال در بالشون پرواز کردی. کلی تهور و جسارت و شور در تو هست که همه به مدد مدرسه ی طبیعت اجازه ی ظهور و بروز پیدا می کنه وگرنه دو وجب آپارتمان نقلی ما با این کارای تو هر روز باید در هوا معلق می بود. عکسای مدرسه و بچه ها رو که نگاه میکنم تو با اون چکمه لاستیکیای قرمزت که برات گشاده و چپه میپوشی توی اکثرشون میدرخشی و من نه از باب تسهیلگر که این بار از دید مادر یکی از بچه های مدرسه هی دلم میخواد قربون صدقه ت برم. اسب خیالت در حال تاخت و بافت هست و بافته هاش رو گاهی برای ما هم می نمایونی. عشق ساختنی و اینقدر که خوبی علیرغم همه ی شیطنتهای شیرین و مقتضی سِنِت که من به خودم میبالم از داشتن تو پسرکم!

 

پسندها (3)

نظرات (0)