اهورا جاناهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

اهوراي بي همتاي ما

کوبه کوب

1393/5/12 9:22
نویسنده : مامان فريبا
4,319 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا دو تا ضربان قلب رو توی وجودم حس میکنم. قلب خودم که سالهاست میتپه ولی اون کوبه های دیگه، حاصل حرکتهای قشنگ و گاه و بیگاه توست که بسان تپش های قلب، گوشه و کنار خونه ی کوچولویی که توش شناوری، حضورت رو به باورم میرسونه. اولین کوبه رو درست روز 5 از ماه 5 حدود ساعت 5 عصر نواختی؛ وقتی خسته از عملیات جستجوی خونه مشغول استراحت روی مبل آقاجون اینا بودم. بابایی هم کنارم بود و تا هیجان منو دید اونم در حس حضورت شریک شد. خونه ت تنگه عزیزم میدونم ولی همین باعث میشه من به لذتی برسم که از برخورد اعضای بدن قشنگت به در و دیوار این تُنگ نصیبم میشه شاه ماهی! یعنی خدا هم همین لذت رو میبره وقتی به این در و اون در میخوریم توی گشت و گذارای دنیایی مون!؟ حس میکنم همه ی ما توی بطن خداییم و اون چون مادری بی صبرانه منتظر دیدار هر یک از ماست که به آغوشش برسیم. تو که الان پیش اونی چی حس میکنی!؟ کاش میتونستم بفهمم.

پسندها (3)

نظرات (8)

الهه مامان یسنا
12 مرداد 93 10:44
عزیز دلم که سه تا پنج با هم داری....وای اولین حرکتها خیلی شیرینه و دلچسبه....چه تفسیر قشنگی کردی فریبا جون
مامان فريبا
پاسخ
فدای تو الهه جونم! فدای گیراییِ دلت عزیزم خیلی شیرینه و با تمام وجودم امیدوارم قسمت تو هم بشه این تجربه ی مجدد. میبوسمت مهربونم
مامان زينب
13 مرداد 93 12:11
قربونت برم من با اين تفسير قشنگت فريبام. يهو دلم هواي بارداري خودم و كرد. حركت هاي آناهيتا درونم. خوش باش و از لحظه به لحظه اش استفاده كن. دوست دارم.
مامان فريبا
پاسخ
فدای دل قشنگت زینبم. ای جووووونم. نازی آناهیتای اون روزا و این روزا. ممنونم برای اینهمه انرژی مثبتی که میفرستی برام عزیزم. منم دوسِت دارم مهربون
مامانی
13 مرداد 93 15:47
عزیزم چه حس قشنگی و از اون قشنگ تر بیانش به قلم توئه فریبای نازنینم امیدوارم این حسهای قشنگتون همین طور زیاد و زیاد تر بشه چه تعبیر قشنگی کردی از ما و خدا و این دنیا
مامان فريبا
پاسخ
عزیزی زهره جونم. ممنونِ همراهیتم گلم. قشنگ وجود نازنین و دل پاک توست مهربون. هر لحظه بیشتر به تعبیرم ایمان میارم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
16 مرداد 93 0:12
واقعا از خوندن مطلب زيبات لذت بردم عزيزم چه قدر با احساس ......
مامان فريبا
پاسخ
قربونت دوست نازنینم. خیلی بامعرفتی عزیزم و خیلی بهم لطف داری. بهم انرژی میدی. نمیدونم چرا وبلاگ تسنیم گلم درست و درمون باز نمیشه بخونمتون. دلم براتون تنگ شده
مامان بردیا
16 مرداد 93 8:33
مبارکه عزیزم. ببین چقدر هواتو داره گل پسری، حتما از علاقه مامانش به قلبهای وارونه با خبره که اون روز و ساعت رو انتخاب کرده که بگه مامان منو ببین بزرگ شدم ، مرد شدم...و از الان حواسم بهت هست
مامان فريبا
پاسخ
دقیقاً همینطوره مهدخت گلم. دیگه روم نشد بازم بنویسم از این 5 و قلب وارونه. مرسی که هیجان منو درک کردین از این سه تا هدیه ی گل پسری. فدای همدلیت نازنین
مامان مهدیه
18 مرداد 93 10:47
اي جونممم به اين شاه ماهي كوچولوي ناز كه مامانيش اينقدر اولين تكونهاشو قشنگ برامون وصف كرد!!!!!! الهي كه صحيح و سالم به دنيا بياد و از اين عشق بي نظير مامان فريبا سيراب بشه .
مامان فريبا
پاسخ
جونم به احساس قشنگت مهدیه جون. به پای خوب و عاشقانه حرف زدنای تو برا گل پسری که نمیرسه. الهی الهی عزیزم. به دعای شما دوستای گلم، آمین. میبوسمت
مامان ساينا و سبا
6 شهریور 93 14:49
چه توصیف زیبایی...لذت ببر عزیزم شاید که دیگر هرگز تکرار نشود
مامان فريبا
پاسخ
ممنونم صالحه جان. مرسی که درکم میکنی. با تمام وجود لذت میبرم. کاش برای همه این لذت قسمت بشه.
بابای ملیسا خانم ناناز
14 شهریور 93 13:43
با سلام . ضمن عرض تبریک به خاطر داشتن کوچولوی قشنگتون و همچنین نوشته ها و وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدید عروسی و تولد به روز شد . ممنون میشم اگر به کلبه مجازی دخترم قدم بزارید و با گذاشتن یک خط یادگاری ، آینده شیرین و دوس تداشتنیش رو شیرین تر و لذت بخش تر کنید . منتظر شما هستیم .
مامان فريبا
پاسخ
سلام بابای ملیسای ناز! ممنونم از نظر لطفتون. به روی چشم حتماً خونه ی دخترتون خدمت میرسم.