اهورا جاناهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

اهوراي بي همتاي ما

دیدار در مهرگان

1393/7/11 7:12
نویسنده : مامان فريبا
3,153 بازدید
اشتراک گذاری

دیدار دوباره ی من و تو در سی و دو هفتگی عمر جنینی عزیزت درست در روز مهرگان رخ داد اهورای مهرآفرینم!

خیلی دلم میخواست تصویری متحرک از گشت و گذار سونویی درونم از تو در این روز داشته باشم اما نشد. هر چند چیزی از اون طرح ابر و بادی پیکرت آمیخته با گوشه های بطنم دستگیرم نمیشه و فقط از توضیحات دکتر مهربان و نام بردن اعضای بدن قشنگته که توی دلم جشن می گیرم. دیروز قلب و چشم و بینی نازنینت رو نام برد و اشاره کرد ولی اونی که به چشمای خودم درست دیدم پنج انگشت نازنین دستت بود که مث پنجه ی آفتاب رو به آسمون گشوده بود. مهر اهورایی ت همیشه تابان باد گوشه ی دلم!

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

بابای ملیسا
12 مهر 93 22:51
با سلام . ضمن تبریک عید سعید قربان و آرزوی تندرستی و صحت و سلامت برای شما و خانواده محترمتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، دختر بابایی ، با موضوع تولد و عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی خوشحال میشیم اگر با تشریف فرمایی خود و ثبت یک یادگاری ، این جشن رو برای دخترم خاطره انگیزتر و زیباتر کنید. منتظر حضور شما هستیم.
مامان فريبا
پاسخ
سلام, خدمت رسیدم. شاد باشین
مامان الهه
14 مهر 93 23:19
ای جوووونم که از الان پر از مهره....
مامان فريبا
پاسخ
قربووووووووون شما خاله جون
یک دوست
15 مهر 93 13:53
سلام . انشاله نی نی شما بسلامت پا به این دنیای زیبا بگذارد و شما خانواده مهربان همیشه سالم و سلامت باشید . ببخشید یک سوال داشتم ما هم یک نی نی تو راه داریم میخواستم ببینم دکتر شما در کرمان کدام دکتر هستن ؟
مامان فريبا
پاسخ
سلام دوست عزیز, محبت دارین, ممنونم. من پیش خانوم دکتر کامیابی می رفتم. ایشالا نی نی تون تندرست و زیبا رشد کنه و به سلامتی قدم به دنیا بذاره