اهورا جاناهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

اهوراي بي همتاي ما

خداوندِ خِرَد

1394/12/15 9:17
نویسنده : مامان فريبا
2,212 بازدید
اشتراک گذاری

هنوز هیچی نشده چه زود از ماهگردای تولدت جا موندم هستی من! 

حالا دلیل شتاب وصف ناپذیرت برای هر چه بزرگتر شدن رو بخوبی لمس میکنم. ابر و باد و مه و خورشید و فلک همگی همت میکردن تا تو و ما رو برای موهبت مطلق خداوندی آماده کنن. انگار هستی بخشی تو در کنار خرد بی پایان او قراره تا ما رو به کمال نیروانایی برسونه. اهورای نازنینم, به زودی مزدای عزیزم رو در آغوش خواهیم کشید. همون که تا میگم نشونش بدی دو تا دستت رو دلبرانه به جایی حدفاصل شکم و سینه ت میزنی. 

شیرینم! خیلی دلم میخواد از حال و هوای این روزات بنویسم ولی فعلا باید در خط کردار نیک باشم و حسابی مراقب وروجک بازیات تا بعد برسم به گفتار و نوشتار نیک. 

خوشحالم که قراره داداش دار بشی, یکی که مث کوه کنارت باشه و هوات رو داشته باشه. حالا با افتخار بیت مانای حکیم فردوسی رو بر زبان و دلم جاری میکنم:

به نام خداوند جان و خرد

کزین برتر اندیشه بر نگذرد

 

که قلم تقدیر خداوندی اهورای من رو بی مزدا نمیخواست.

پاینده باشین عزیزای دل من!

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان بابای یگانه و ریحانه
17 اسفند 94 17:49
اگه میخواین یه کسب و کار اینترنتی آسون تو خونه راه بندازین یا میخواین وبسایت کسب و کارتون تو صفحات اول گوگل بالا بیاد از طریق لینک زیر میتونین عضو شین http://googleadspro.com/site/index?ref=2188
شقایق دیزاین
17 اسفند 94 23:04
سلام,ميخواين يه قالب خوشگل با کلي امکانات واسه وبلاگ ني ني ي خوشگلتون داشته باشين؟ حتما به ما سر بزنيد. مطمعنم از وبلاگمون خوشت مياد. تقويم,قالب,پوستر ني ني هاتون.همه با وب ما[عينک][عينک] ادرس وبلاگ: http://shaghayeghdesign-2.mihanblog.com/ شقايق ديزاين
شقایق مامان باران
17 اسفند 94 23:05
تبادل لینک؟
مامان فريبا
پاسخ
البته پیوستید
biiitaaa
21 اسفند 94 0:12
مادر يعني : معرفت ، گذشت ، محبت . . .با وبلاگتون خيلي حال کردم بقول خودمونيا دمتون گرم واقعا وبلاگ محشري دارين اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت به سايت ماهم سري بزني شايد به دردتون بخوره يروزي
مامان مهدیه
25 اسفند 94 17:09
اي جونمممممممممممممم به مامان فريبا با اهورا مزادش و نيرواناي گل خيلي شگفت زده شدم و تبريككككككككك . هوراااااااااااااااااااااااا اهورا مزدا خيلي با مزه شد
مامان فريبا
پاسخ
چقدر دیر پاسخ مهرت رو میدم مهدیه جونم، شرمنده م. فدای محبت مدامت. آره از تقدیر حسابی شگفت زده م. هیچوقت یه کوچولو هم به مغزم خطور نکرده بود که اهورای من در کنار مزدا منحصر بفرد بشه. امید بخدا دارم که یاریم کنه خدایی پرورش پیدا کنن.