اهورا جاناهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

اهوراي بي همتاي ما

ضربِ آسمانی زمین

1393/2/31 7:45
نویسنده : مامان فريبا
2,648 بازدید
اشتراک گذاری

در وقتی اهورایی، مانترای قلبت به گوش رسید نازنین!

تکرار مدام آهنگ حیات تو!

دیروز، در ساعت هفت و چهل دقیقه ی عصر!

...

در بهتی که از پزشک دیدم،

اینهمه زود و بی هیچ تجهیزی

فقط با گوشی مامایی

صدای زندگیت را به گوشم رساندی،

ساده و پرشکوه.

تو آغاز زندگی دوباره ای در منی

و من به تو، به خودم، به زمین، به آسمان می بالم

و با تو همساز می شوم برای تکرار مانترای اهورایی

اُم

اُم

اُم

تا از آسمانی که در توست لبریز شوم

پسندها (4)

نظرات (8)

مامان عسل
31 اردیبهشت 93 7:58
فداي تو با اين احساس نابت. منم ني ني مي خوام.
مامان فريبا
پاسخ
فدای دل صافت سمانه، تو رو خدا باهام همراه شو تو هم. ای خدا کاش بشه
الهه
31 اردیبهشت 93 9:43
اینقدر کامل و پر احساس نوشتی که چشمام پر از اشک شد مامان فریبا
مامان فريبا
پاسخ
فدات عزیزم، در لحظه از دلم جاری شد و خاطره موند. ممنونم از همدلیت همیشه همراهم. فدای صافیِ اشکت برات همه ی این لحظه های ناب رو آرزو میکنم
الهه
31 اردیبهشت 93 9:55
راستی الان که توی وبلاگ یکی از دوستان بودم آهنگ وبلاگش منو یاد دوران بارداریم انداخت.. اونروزا من یه آهنگیی رو در روز چندین بار گوش میدادم... وقتی یسنا به دنیا اومد هنوز 20 روزش نشده بود که وقتی این آهنگ رو شنید واکنش نشون داد . دیگه اون آهنگ شد آرامبخش یسنا مواقعی که از دل درد جیغ میکشید و نمیتونست بخوابه...واسه خودم جالب بود شاید اینکارو واسه نیروانا کرده باشی ولی گفتم بنویسم واست مواظب خودتون باشید حسابی
مامان فريبا
پاسخ
مرسی که یادآوریم کردی عزیزم، باورت میشه نمیرسم آهنگ گوش کنم. اینقدر سر کارم شلوغ شده که نگو ولی حق با توست باید بذارم همینجور که کار میکنم یه آهنگ ناب هم از زمین به گوشش برسه و درهم بیامیزه با هویت آسمونیش. خیلی دوسِت دارم که به فکرمی عزیزدلم
مامان مهدیه
31 اردیبهشت 93 10:03
صداي زندگيت مستدام و پر تپش مانتراي اهورايي . به خدا دلمون آب شد كه تو مانترايي يا اهورا ؟ هر كدوم كه هستي سفرت از سياره ي دروني مامان فريبا به عرصه ي زندگي به سلامت شازده كوچولوي نازنين
مامان فريبا
پاسخ
هم هیجانِ نازنین این روزهای من! مهدیه ی عزیزم! قربون دلت برم. فدای این دعاهای قشنگ با کلام های ناب و شاعرانه ت. فدای تو و شازده کوچولوی نازت، مهبد و شازده کوچولوهای آینده ت عزیزم
مامانی
31 اردیبهشت 93 13:58
قلب کوچکت به سلامت باد نبض زندگی مادر
مامان فريبا
پاسخ
فدات خاله جون
مامانی
31 اردیبهشت 93 14:00
یاد اولین روزی که صدای قلب نیایش رو شنیدم افتادم خیلی حس عجیبی بود اشک تو چشام جمع شد خدایا طعم مادر شدن رو به هر کی آرزوشو داره بچشان
مامان فريبا
پاسخ
الهی آمیییییییییین قربون اشک چشمت خاله
شهرزاد مامان آریابد
2 خرداد 93 0:30
یکی از قشنگترین لحظه های زندگیِ هر مادریه ...خدا براتون حفظش کنه.راستی فریبا جون اگه اشکال نداره همدیگرو لینک کنیم
مامان فريبا
پاسخ
فدات عزیزم, الهی آریابد نازنینم حفظ کنه خدا. حتما عزیزم و با افتخار
مامان آرشیدا
6 خرداد 93 12:44
فریبا عاشق احساس قشنگت ام کودکی سالم و شاد و با احساس برات میخوام از تمام اعماق وجود
مامان فريبا
پاسخ
فدای دل مهربون و عاشقت عزیزم. فراوان ممنونم از آرزوی قشنگت . منم بهترینها رو برات هر لحظه آرزو دارم دوست نازنینم