اهورا جاناهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

اهوراي بي همتاي ما

دومین دور اهورایی

1395/9/14 8:54
نویسنده : مامان فريبا
1,863 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم, پسرک مامان با اون دو تا مردمک سیاه و درشت چشات که هر وقت عمیق نگاهش میکنم مث مثلث برمودا در خودش میکشدم, پسرک با احساسم که یه وقتایی با بوسه های آبدارت غافلگیرم میکنی و به اوج می بریم, شیرین بیان کوچولوی من با اصطلاحات و اشارات منحصر بفردت, منبع انرژی ناتمام خونه,

نمیدونم با وجود داداش مزدایی که شاید خیلی زود آغوشم رو برات تنگ کرد و گاهی تنها از آن خود, حق دو سالگیت رو کامل ادا کرده م یا نه, ولی هر چی که هست عشق عمیقی که به تو دارم پایان ناپذیر و خاصه. یه حسی بهم میگه تو کپی من هستی و خب کیه که از داشتن یکی عین خودش به خودش نباله. 

دو سال پیش حوالی همین لحظه ها با یه شور و ولوله پریدی تو آغوشم, درست مثل همین حالاها که یهویی خودتو میپرونی توی بغلم. چنان که انگار میخواهی رها بشی از همه ی احساسهای ناخوشایند.  

اهورای نازنینم, هستی بخش کوچک من! عشق کیک و شمع و تولد! 

دو سالگیت مبارک. 

پسندها (4)

نظرات (4)

عمه فروغ
15 آذر 95 13:22
دومین بهار زندگیت مبارک بزرگ مرد کوچک ان شالله که سهمت از دنیا همیشه بهترین هاش باشه
مامان فريبا
پاسخ
تو دومین عمه ی نازنین بچه های منی عمه فروغ, ایشالا فروغ عمرت جاویدان باشه. ممنونتیم.
مامان ويهان جون
18 آذر 95 10:50
اهورا جان تولد دو سالگيت مبارك و برايت روزهاي زيباي آفتابي و مهتابي و اهورايي آرزو دارم اي عشق پاك
مامان فريبا
پاسخ
با همون عشق اهورایی برات درود میفرستم خاله ی نازنینم
مامان زينب
22 آذر 95 8:11
منم مثل مامانت عاشق اون نگاه عميقتم اهوراي من. دووووست دارم. تولدت مبارك كوچولوي دوست داشتني خاله زينب.
مامان فريبا
پاسخ
عاشقتیم خاله ی مهربون و نازنین. هزااااارتا بوس
sheyda
22 آذر 95 17:52
عزیزدلم روز تولدت موفق نشدم برات نظر بذارم لطفا یه سر به وبلاگم بزن پست تبریکم رو برات اونجا گذاشتم ببخشید دیگه نمیدونم چه مشکلی داشت سیتمم که موفق نشدم تبریک بگم عزیزدل
مامان فريبا
پاسخ
شیدای گلم شرمنده و وامدار مهربونیاتم عزیزم. میبوسمت