اهورا جاناهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

اهوراي بي همتاي ما

به تو مدیونم

1393/6/29 14:50
نویسنده : مامان فريبا
3,207 بازدید
اشتراک گذاری

الفتی که این روزا بهت دارم و آرامشی که از حضور تو در من ریشه دوونده باعث شده تلاطم این روزا کمتر تکونم بده. یه چیزی مث گردباد توی زندگیمون در حال گردشه و من تنها به یمن حضور تو، از این گردباد عظیم، به ریسمان امن پروردگار پناه آورده م و آرومم. خیلی عاشقتم کوچولو. تو که هنوز سرشار از خدایی برای عافیت آقاجون دعا کن.

آرزوم این بوده که تو ببینیش و اونم تو رو ببینه. 

پسندها (2)

نظرات (7)

الهه مامان یسنا
29 شهریور 93 14:59
عزیز دلم ایشالا این آرزوت حتما به بار میشینه و اهورای نازنینمون هم از آقاجون مهربونش چیزای خوب یاد میگیره و خاطره میسازه باهاش....
مامان فريبا
پاسخ
من تشنه ی این محبتایی هستم که مث بارون بی دریغ نثارم میکنی الهه جونم. الهی آمین عزیزم، الهی آمین
آیداکوچولو
29 شهریور 93 15:18
زیبا می نویسین از قرار شما هم مادری هستید بی همتا
مامان فريبا
پاسخ
ممنونم مامان آیدای نازنین. نظر لطف شماست عزیزم
مامان زينب
30 شهریور 93 8:16
قربونت برم من فريبا جونم، حتما اين اتفاق ميفته و جفتشون در كنار تو توي چشاي هم زل ميزنن و تو لذت مي بري. مواظب خودت باش.
مامان فريبا
پاسخ
فدای محبتت. هر چی خدا بخواد و به آرامش همه منتهی بشه. بازم ازت ممنونم
مامان مهدیه
31 شهریور 93 11:25
عزيزم انشالله كه آقاجون و اهوراي بي همتا رو در كنار هم ببيني و هر سه تاييتون دستاتون رو توي هم بفشاريد و يه عالمه عشق و محبت نثار هم كنيد و خاطره ي شيرين بسازيد . مواظب خودت باش دوست نازنينم
مامان فريبا
پاسخ
ممنونم مهدیه جون، الهی آمین به دعای قشنگت. خدای مهربون دعای شما دوستای عزیزم رو با قلبای پاکتون مستجاب کنه. تو هم مواظب گل پسر نازنین باش. میبوسمتون
نجمه
31 شهریور 93 14:46
سلام فريباي گلم من فكر ميكنم اهوراي گل همينطور كه الان همپا و همواره توي تمام سختياي اين رفت و آمداي اين روزات با صبوري كنارته وقتي بزرگ بشه از اون پسراي بشه كه مثل كوه پشت مامانشون وايمستن قربونش بره خاله ايشالا به اين زوديا يه پست بخونم از شعري كه آقاجون واسه بوسه گرفتن از اهورا ساخته باشه در ضمن اميدوارم شوخ طبعي رو از آقاجونت به ارث ببره ( من كه شوخي هاي و نكته سنجي هاي آقا جونو توي كيش يا اقاقيا رو يادم نميره )
مامان فريبا
پاسخ
سلام نجمه ی عزیزم، ممنونم از فکر و پیش بینی قشنگت. منم با تمام وجود همین آرزومه. که یه اهورایی داشته باشم مث کوه استوار و سخت و مث چشمه روان و باطراوت و شاد. مث آقاجون. منم بیصبرانه منتظر نوشتن اون پست بیادموندنی خواهم موند. ممنونم بخاطر یادآوری خاطرات قشنگ. میبوسمت عزیزم. روح پدر نازنینت شاد
مامان بردیا
1 مهر 93 9:48
یه آمین بلند و ته دل به آرزوت.
مامانی
1 مهر 93 10:01
الهی قربونت برم عزیز دلم خوب بمون خیلی مراقب خودت باش این هم لطف خداست که شامل حالت شده ان شالله به آرزوی قشنگت برسی برای سلامتی پدرت دعا میکنم عزیزم
مامان فريبا
پاسخ
ممنونتم مهربون. الهی همه به آرزوهای قشنگشون برسن.میبوسمت. نیایشم رو ببوس