اهورا جاناهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

اهوراي بي همتاي ما

یک دو سه حرکت

1393/11/20 14:58
نویسنده : مامان فريبا
3,597 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه تقریبا خودت گردنت رو افراشته نگه میداری مرد کوچولو!

امروز با دستت به جغجغه ای که نزدیکت کرده بودم زدی و به صداش درآوردی. تجربه های علت و معلولی ت داره کم کم زیاد میشه. تو گریه میکنی میدویم طرفت، تو لبخند میزنی ما لبخند میزنیم وشادیم. تو به جغجغه میزنی صداش درمیاد... .

امروز صبح که بابایی تو رو به شکم روی شکمش خوابونده بود با پاهات به دستاش فشار آوردی و خودت رو کشوندی بالا.

پر شور و پر توان, حرکت بسوی نور...

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان عسل
26 بهمن 93 20:16
سلااااااااااااااااااااااااااااااااام . وای فریبا جون چقدر آهنگ اینجا آرامش بخشه . عاشقشم . نیم ساعته دارم گوشش می کنم .
سولماز
26 بهمن 93 21:13
اهورایی گلم همیشه شاد وپرتوان در کنارخانواده ات زندگی کنی دوسست داریم
نجمه
28 بهمن 93 14:21
سلااااااااااام فريباي عزيز قربون شكل ماهت عزيزم اهوراي جيگر طلا دوست دارم هميشه برافراشته باشييييييييييي و سربلندخاله ( يه چيز جالب از بس كه به كورشم گفتم عمه به بچه هاي ديگه هم اينو ميگم . بامزه اينجاست كه اين موضوع سرايت كرده به تايپ كردنم داشتم مينوشتم برافراشته باشي و سربلند عمه
مامان ساینا و سبا
11 اسفند 93 9:57
سلام فریبای عزیز و اهورای بی همتا الهی چقدر زود بزرگ میشی عزیز خاله...موفق باشی نیروانای گلم را ببوس دلتنگتون شدیم...بوس واسه اهورای سرافراز و نیروانای شاد