اهورا جاناهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

اهوراي بي همتاي ما

سه فصل تمام

1394/6/14 12:36
نویسنده : مامان فريبا
3,354 بازدید
اشتراک گذاری

نه ماه آمده ایم عشق کوچک من!

در این ماه یاد گرفتی که بسمت هدفت خیز برداری، با تمام قوا و چهاردست و پا!

و کم کم میری که تمام قد به کشف دنیا بپردازی ایستای من!

با چنگ و دندان!

این رد قدمهای دندانی توست روی دست من. 

حالا نمیدانم این عکس را کی خواهی دید ولی بی شک یادگاری دلچسبی خواهد بود از زمانیکه تنها دو دندان کوچک در پایین و چهار دندان بالای فک داشته ای، گیرم که جیغ بنفش مرا هم تداعی کند!

 

 

پسندها (3)

نظرات (3)

مدیر سایت نی نی عکس
14 شهریور 94 14:01
سلام خوشحال میشیم عکس کوچولوتونو برامون بفرستید تا ان شالله برنده این هفته ما ایشون باشه در ضمن برای مامانای خوب و نویسنده کشورمون یه مسابقه داریم به اسم مادران با تجربه که تجربیات مادریتونو برامون ارسال کنید و جایزه بگیرید . اطلاعات بیشتر در لینک زیر http://www.niniaxs.ir/index.php/batajrobe ارسال عکس از طریق این لینک و یا تلگرام شماره 09109094005 http://www.niniaxs.ir/index.php/upload اگر هم دوست دارید تو گروه تلگرام نی نی عکس عضو بشید عدد 1 رو به شماره 09109094005 بفرستید. ممنون
مامان مهدیه
15 شهریور 94 7:39
اي جونمممم هزار ماشالله به اين فسقلي پسر با رد دندانيش !! ما هم از اين يادگاري ها زياد داريم فريبا جووون انشالله كه همه مراحل رشد رو به سلامت طي كنه و شما بنويسي و ما ذوق كنيم و خاطرات مهبد رو تداعي كنيم هميشه شاد و سلامت و پر انرژي باشي دوستم
نجمه
15 شهریور 94 8:51
فرشته كوچولوي من فرشته اي با دندون هاي شيري عزيز من كي باشه باز ببينمت و دو تا بوسسسسسسس از اون لپا بگيرم