اهورا جاناهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

اهوراي بي همتاي ما

موج موج تو

1394/7/1 8:06
نویسنده : مامان فريبا
3,957 بازدید
اشتراک گذاری

از صدقه ی وجود نازنینت این روزا مفاهیم دور از ذهن پیشین رو دارم هضم میکنم و با تمام قوا لمس, مفاهیمی مثل 

از سر و کول بالا رفتن

و 

از دیوار راست بالا رفتن

رو.

وروجک نازنینم, بنحو شگفت انگیزی در حرکت و جریانی و من نه میتونم خودم رو از این جریان دور نگه دارم و نه به تمامی همراهش باشم. محض رضای خدا حد سرعتت رو به من ۳۹ ساله رحم کن. نمیدونم اگه ۲۹ و یا حتی ۱۹ ساله بودم هم میتونستم خودم رو به گرد سرعتت در اکتشاف پیرامون برسونم یا نه؟!

هر چی که باشه فقط میتونم از تعداد ضربات وارده به سر و بدن مبارکت تا اونجا که جون دارم بکاهم. به گزارش تمامی شواهد نیم بدنم محو شده و امیدوارم تا چند سالگی تو اون نیمه ی مانده نیم تر نشه و جسمی برای حمل روح در پرواز و شادم از بالندگی تو باقی مونده باشه.

پریروز جوانه های سری دوم دندانهای پیش پایینت هویدا شد. ۸  دندانه شدی و همچنان کبودی جوگیری های تو برای گاز گرفتن هر چه هست و نیست بر جای جای بدنم تا یکی دو روز می درخشه.

 

 

پسندها (4)

نظرات (0)