اهورا جاناهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

اهوراي بي همتاي ما

گوشه ی اهورا

1393/8/23 23:48
نویسنده : مامان فريبا
3,152 بازدید
اشتراک گذاری

شاید یه روزی بزرگ بشی و توی موسیقی چنان بدرخشی که یه گوشه به نام خودت ابداع کنی ولی فعلاً ما اینو به اسم گوشه ی اهورا میشناسیم:

از تابستون طرحش رو توی ذهنم میپروردم و تک تک اجزاش رو سفارش میدادم و جمع آوری میکردم تا امروز بالاخره به واقعیت پیوست. ببخش که اتاقای خونه مون محدوده و نمیشه یه اتاق به نامت بزنیم. تا روزی که خدا بخواد و خونه مون بزرگ بشه و طرح اتاق خوشگلت رو با افتخار اینجا برات ثبت کنم این بخش خونه خاص وجود خودته و امیدوارم به یمن حضورت پر از نور و برکت بشه. از ما بپذیر عزیزم.

چقدر خوبه که هستی بهوونه ی قشنگ من برای زندگی!

پسندها (3)

نظرات (7)

مامان مهدیه
24 آبان 93 9:27
به به به مباركه عزيزم . خيلي گوشه ي زيبا و قشنگيه !!! اميدوارم كه بخوشي از لوازمت استفاده كني . خيلي با سليقه اي مامان فريبا
مامان فريبا
پاسخ
مرسی مهدیه ی عزیزم. نگاهت قشنگه دوست نازنینم. ممنونم که همیشه امید میبخشی. قربون محبتت
یک دوست
24 آبان 93 11:14
سلام .خوش بحال اهورا جان با این مامان با سلیقه . انشاله حضور اهورا جان تمام غم و غصه های شما را از بین ببرد و همیشه با یاد پدر عزیزتان خوش و خرم باشید
مامان فريبا
پاسخ
سلام، ممنونم دوست گرامی. امیدوارم شمام همیشه خوش و خرم باشین
❀مامان علی خوشتیپ و حسین کوچولو❀
26 آبان 93 11:14
سلام فریبا جون.خوبی عزیزم؟اهورا گلی خوبه؟ عزیزم چه گوشه ی زیبا و باسلیقه ایخیلی خوشم اومد...انشاالله به سلامتی به دنیا بیاد و به خوشی از گوشه اش استفاده کنه تاریخ زایمانتون رو کی زدن؟دیگه فکر کنم وسایل بیمارستان رو آماده کرده باشید
مامان فريبا
پاسخ
سلام عزیزدلم. خوبم. تو چطوری مهربون؟ علی و حسین عزیزم خوبن؟ چشات قشنگ میبینه عزیزم. ایشالا برای همه و با دل خوش. شمارش معکوس شروع شده عزیزم. الان پستش رو مینویسم به امید خدا.
❀مامان علی خوشتیپ و حسین کوچولو❀
26 آبان 93 11:15
این عروسکا نمدی هستن؟میشه بپرسم از کجا خریدید؟خیلی نازن...من تا حالا پسرونشو ندیده بودم!
مامان فريبا
پاسخ
برات نوشتم عزیزم. دوست گلم ژاله زحمتشون رو کشیده Http://kadonamadi.blogfa.com
الهه مامان یسنا
27 آبان 93 13:07
همیشه ازت ایده زیاد گرفتم فریبا جون این گوشه اهورایی معرکه است
مامان فريبا
پاسخ
مرسی گلم که کلی بهم انرژی میدی با این تعریفای قشنگت
مامانی رادین
27 آبان 93 16:01
واقعا خاص و زیباست مبارک باشه و ایشالا سالم و سلامت پا به این دنیا بزاره و با دل خوش استفاده کنه
مامان فريبا
پاسخ
ممنونم دوست مهربون. نگاهتون زیباست. ایشالا و مرسی از دعای قشنگت. همیشه شاد باشی
حنانه
2 آذر 93 11:39
سلام فریبا جون خوبی عزیزم؟ این وبلاگی که گفتی کادو نمدی داره من رفتم اما متوجه نشدم که طرح رو شما می دین اون خانوم درست می کنن یا طرح رو از خودشون می گیرین؟ مرسی عزیزم
مامان فريبا
پاسخ
سلام عزیزم، مرسی خوبم مهربون ببین یه سری موضوعات مطالب داره نمونه کارای خودش و طرح هایی که میتونه بزنه رو گذاشته. من از توی اون طرح ها انتخاب کردم و البته حلقه ترکیبی از انتخابامه که خودم گفتم مثلاً کدوم فرشته رو کجا بذاره یا چه رنگی باشه ... موفق باشی دوست جون