اهورا جاناهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

اهوراي بي همتاي ما

به عدد انگشتان دست

1394/7/16 7:57
نویسنده : مامان فريبا
3,227 بازدید
اشتراک گذاری

۱۰ ماه نورانی رو از دل گذروندیم ستاره کوچولوی من!

این ماه, ماه تمرین ایستادن, چهار دست و پای سریع, بالا رفتن از سطح شیب دار, و تجربه ی پوشش مختلف سطوح بود. ماه سواری گرفتن از دوچرخه ی نیروانا و کامیون نیروانا به کمک من و بابا. 

ماه پرداختن به اعضای صورت و شناسایی اونا, فرو کردن انگشت اشاره ت توی چشمای من برای هر چه بیشتر درک کردنشون.

ماه تمرین ادای آواهای جدیدتر و سعی در تلفظ بخشی از کلمات, حالا هر چی برات آشناست رو "ات" میگی و برای مبهمات "چیزه" میگی.

در این ماه, حال و هوای خونه رو بخاطرت عوض کردیم تا هر چه بهتر بتونی به مکاشفاتت برسی و کمتر بپا لازم داشته باشی, هرچند اینقدر تو همه جوره در حال حرکت و دورانی که بازم جا برای زمین خوردن و به در و دیوار خوردن پیدا میکنی و خدا رو سپاس که توی دستای خودش نگهت میداره و با تمام وجود ازش میخوام که همچنان حافظ تو و همه ی بچه های دنیا باشه.

وقتی خونه رو این شکلی کردیم نیروانا این قسمتش رو "دنیای کودکانه" اسم گذاشت و بیشتر از تو ازش لذت میبره و بازی میکنه توش. وقتی خیلی از دستم عصبانیه میگه به دنیای کودکانه مون نیا.

این پست ۱۰ماهگیت رو با دو روز تأخیر مینویسم و امروز "روز جهانی کودک" ه. نخستین روز کودکی که با حضور تو تجربه میکنیم. کودک نازنینم کاش دلم به وسعت دل تو و خواهرت بزرگ باشه و توی این سن از پس کنترل خودم بربیام تا بتونم دنیای تو و خواهرت رو رنگین تر کنم. همه روزم از آن شماست بچه های گلم.

پسندها (4)

نظرات (0)