اهورا جاناهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

اهوراي بي همتاي ما

ما حق داریم بازی کنیم

1394/7/17 8:27
نویسنده : مامان فريبا
3,363 بازدید
اشتراک گذاری

روز جهانی کودک, نیروانا توی مهرآیین برنامه ی جشن داشتن. منم به هوای اینکه تو هم کودکی و توی جشن شرکتت بدم بردمت ولی خب همونطور که باباحامد همه ش میگفت جشن فقط مال بچه ها بود و والدینی مث من که هوس شرکت در اون رو داشتن دست از پا درازتر مجبور به انتظار توی لابی بودن. البته من یه حدس اینجوری زده بودم و خیلی به خودم سخت نگرفتم. بردمت توی حیاط مهد, از سرسره سرت دادم, روی راکرهای جورواجور نشستی و از همه باحال تر برای اولین بار در عمرت شن بازی کردی. میدونستم برات شیرین و لذتبخشه واسه همین وقتی دیدم نگاهت به اون سمت فضا افتاد و خیره شدی بی معطلی گذاشتمت روی شن ها. البته حس میکنم عمو باغبون از این کار من زیاد خوشش نیومد. چون وقتی گذاشتمت روی چمن ها گفت فقط در حد عکس گرفتن اونجا باشی آخه سمپاشی شده و ممکنه برات مضر باشه. 

من که خیلی از شن بازی تو لذت بردم. ایشالا یه کوچولو بزرگتر شدی حتما شرایطش رو برات فراهم میکنیم, حالشو ببری پسرکم.

پسندها (4)

نظرات (0)