اهورا جاناهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

اهوراي بي همتاي ما

جشن پایان سیزده

1393/3/22 7:23
نویسنده : مامان فريبا
3,165 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه رسماً وارد سه ماه ی دوم شدیم شاه میگو جان!

جشن پایان سیزده هفتگیمون یه کم گُل گُلیه. راستشو بخواهی یه گلهای قرمز کوچولویی هی روی بدن خواهری سر میزنن و میشکفن و پژمرده میشن. اینجا بهش میگن آبله مرغون ولی نیروانا قربونش برم بهش میگه آبله قربون! از وقتی فهمیدیم این بیماری رو گرفته خیلی نگرانیم ولی همه ش انرژی خوب میفرستیم که خدای نکرده من نگیرم که به وجود بی مثال تو خطری برسونه. اینقدر واژه ی زمینی هست که باید برات توضیح بدم شازده کوچولوی من که حالا حالاها از همصحبتی هم لذت ببریم! 

سه شنبه که رفتم نتیجه ی سونوی NT و آزمایش غربالگری رو به خانوم دکتر نشون بدم، منشی گفت خودتون باید ببرین نشون بدین، این شد که خیلی غیرمنتظره ویزیت شدم و صدای قلبت رو باز شنیدم. مث صدای پای یه اسب شاد کوچولو که توی دشت سبز رویاهای من می دوه. خانوم دکتر بهم گفت که ریسک نکنم و به خاطر بیماری خواهری ازش جدا بشم ولی من توکل بر خدا کردم و پیشش موندم تا با روحیه ی قوی ویروس و بیماری رو از بدنش دور کنه.

خیلی مواظب خودت باش شاه میگوی عزیزم! قوی و محکم توی حصار شیشه ای تن من و حصار امن و پولادین خداوندی!

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامانی
22 خرداد 93 8:22
الهی من قربون اون گل های قرمز تن خواهری و صدای قلب شاه میگوی نازنین بشم ورودت به سه ماهه دوم مبارک باشه عزیزم بدور از هر خطری برای وجود بی مثال هر سه تون
مامان فريبا
پاسخ
قربونت خاله جونم. خدا نکنه، حالا حالاهالازمت داریم الهی الهی. به دعای دل صاف تو دوستمممممم
الهه
22 خرداد 93 11:30
به سلامتی و دل خوش عزیز دلم...نگران نباش امکانش خیلی کمه که دوباره این ویروس رو بگیری...من شنیدم کسی که بچگی ابله نگرفته به بزرگی زونا میگیره...
مامان فريبا
پاسخ
فدات عزیزم، دقیقاً همینه و منم کلی توی سایتها خوندم. امیدوارم که سیستم ایمنی بدنم خوب عمل کنه. به امید خدا و دعای دل مهربونت عزیزممممم
شهرزاد
22 خرداد 93 21:57
حس ت رو خیلی دوست دارم.... مث صدای پای یه اسب شاد کوچولو که توی دشت سبز رویاهای من می دوه. انشاالله که همه چی به خیرو خوشی میگذره .منم یه عالمه انرژی مثبت براتون میفرستم.
مامان فريبا
پاسخ
فدای محبتت شهرزادم. لطف داری. میبوسمت هزار تا
الهه
22 تیر 93 15:18
دیگه الان یه ماه دیگه بزرگ شدی کوچولوئک....مامنو که اذیت نمیکنی که؟؟
مامان فريبا
پاسخ
نه خاله جونم،‌ خيلي مظلوم و بي سر و صدا هستم. قربون محبتتون، مرسي كه به فكر من و مامانمين